Mój stary ale nowy blog o wszystkim

Piszę o tym i o tamtym

Porypany 24.09.2020

Galusan epigallokatechiny

Polecane: https://zdrowo.pl

Od wielu lat wiadomo, że obecność galusanu epigallokatechiny (EGCG) w żywności zwiększa uczucie sytości i reakcję organizmu na stres. Ta reakcja jest odpowiedzialna za uczucie sytości po tłustej diecie. Niestety, spożywanie tłustych pokarmów może również zwiększać poziom cukrów i toksyn w organizmie, prowadząc do chorób takich jak cukrzyca, miażdżyca tętnic, choroba niedokrwienna serca, udar, zawał serca czy choroba wieńcowa.

Niestety, spożywanie tłustych potraw może również powodować otyłość.

Dlatego warto uzupełniać dietę o produkty o wysokim indeksie glikemicznym, zawierające wyłącznie zdrowe węglowodany. Do takich produktów należą pieczywo, płatki zbożowe, ryż, makaron, pieczywo ciemne, dania z makaronu przyprawione, owoce i warzywa.

PRODUKTY SPOŻYWCZE Z WYSOKĄ WĘGLOWODAMI

Chleb, płatki zbożowe, makaron, ryż brązowy, batony energetyczne, przekąski

Są również bardzo pożywne, gdy są spożywane w postaci pokarmów stałych, dlatego tak ważny jest wysoki indeks glikemiczny. Nie chodzi o to, aby dać im słodzik, ale o to, aby porcja nie była nadmierna. Na przykład soda oczyszczona i produkty z węglanu wapnia mogą być stosowane do wypieków i deserów. Elektrolity - odkwaszanie, pH 5,0 i 5,0 - są tutaj niezwykle ważne. Bardzo ważny jest również wzrost metabolizmu produktów je zawierających.

  • PRODUKTY SPOŻYWCZE ZAWARTOŚĆ MINERAŁÓW
  • Marchew, burak, pomidor, ogórek

Zawierają bardzo mało wapnia i potasu, a także mało żelaza, które jest niezbędne do prawidłowego funkcjonowania organizmu. Osoby o większej zawartości wapnia w diecie powinny regularnie spożywać warzywa i owoce, aby zachować dobre zdrowie.

Doskonałym przykładem produktu o wysokim indeksie glikemicznym jest befsztyk. Oznacza to, że dodanie niewielkiej jego ilości do potrawy zawierającej żywność o wysokim indeksie glikemicznym będzie nie tylko nieskuteczne, ale może nawet zaszkodzić. Po prostu dodaj kilka marchewek do sałatki lub pomidora do sałatki pomidorowej. Twoje danie będzie smakować niesamowicie!

  • PRODUKTY SPOŻYWCZE O WYSOKIM SMAKU
  • Jogurt, produkty mleczne, owoce

Łączy je wiele - obie są bogate w probiotyki, które są niezbędne do funkcjonowania organizmu człowieka. Niewielką jego ilość warto też dodać do wypieków, owoców i warzyw. Możesz również dodać kilka łyżek stołowych do kawy lub herbaty. Twoje kreacje będą nie tylko aromatyczne, ale także zdrowe.

Jak zrobić smaczne fast foody?

Przede wszystkim musisz zaopatrywać swój organizm w zdrowe składniki odżywcze. Dzięki nim Twój organizm będzie miał niezbędne substancje do prawidłowego funkcjonowania. Dzięki temu nigdy nie poczujesz głodu, a Twoje ciało nie zostanie obciążone zbędnymi kilogramami. Dzięki spożywaniu warzyw i owoców otrzymasz również wiele składników odżywczych, które wspomagają Ciebie i Twój organizm. Co więcej, szybciej i skuteczniej pozbędziesz się niechcianego tłuszczu. Na koniec możesz dodać ser do białek jaj lub pomidora do sosu pomidorowego. Nie ma znaczenia, czy dodasz go do płatków, czy nie - efekt będzie taki sam. Nigdy nie możesz mieć wystarczająco dużo zdrowych produktów do jedzenia.

Płaski brzuch to nie tylko kwestia procentowej zawartości tłuszczu pod skórą, ale także samych mięśni. Chcąc uzyskać naprawdę smukłe ciało z pięknie zarysowaną talią, musimy zacząć od zdrowej skóry.

Jak prawidłowo karmić swoje ciało? Płaski brzuch to nie tylko kwestia procentowej zawartości tłuszczu pod skórą, ale także samych mięśni.

Nadmiar wody gromadzi się w organizmie sprzyja rozwojowi cellulitu i powoduje reumatyzm. Szacuje się, że regularne zużycie wody zmniejszy ten stan nawet o 25%.

Prawdą jest również, że regularny trening poprawia metabolizm i przyspiesza pracę przemiany materii. Dlatego jeśli chcemy zbudować mocny i piękny tyłek, powinniśmy dodać do naszej diety ćwiczenia aerobowe.

Za najbardziej efektywne uważa się treningi wpływające na metabolizm. Zwłaszcza gdy wykonywany jest regularnie. Zawody są często opisywane jako zajęcia wytrzymałościowe.

Co? Ćwiczenia wytrzymałościowe? Co? Ćwiczenia wytrzymałościowe są uważane za złożone i wymagają dużego zaangażowania. Zajmuje się bieganiem maratonów, treningami do maratonów, a nawet dłuższymi treningami. Aby osiągnąć jak najlepsze rezultaty, należy wybierać urządzenia treningowe, które są proste i szybkie.

Polecane: http://uroda.johma.pl

Tagi: waga, aktywność fizyczna, zdrowa dieta,